TODAY it is!!

Idag åker vi.. jaaa wiehoo :) Det här kommer bli SÅ bra.. toppenbra! :D Ser verkligen fram emot denna vecka i värmen med världens underbaraste :)

I går var ju jag och Michaela som sagt på waldorf och åt en middag för 2, och ja ingen billig sådan..609 kr slutade kalaset på :) Ibland får man faktiskt unna sig! :P Sen hyrde vi filmen Flyga Drake och for hem till mig och såg den..mysmys:) For till älsklingen sen och sov. Kom alldeles just hem, har packat ner det sista och lagt fram det jag ska ha i handbagaget. Ska snart hoppa i duschen osv, börjar skolan kl 13 (tror jag:O), sen åker vi mot skellefteå krin 5-tiden typ :) Får se om jag hinner med nåt mer inlägg innan vi far, fast det tror jag inte.

Så ni får ha det så bra här hemma i regniga sverige medans vi ligger och steker i turkiet.. ägna iaf en liten tanke åt oss;) höhö..

Pussar!

Tomorrow it is!!

Söndag!! Äntligen söndag.. I morgon far vi! Jippiii :D Denna dag kommer bestå av frukost på dagobert (så fort hjärtat vaknar och dom öppnar), tvättning, skriva packningslista, packa, middag på waldorf och eventuellt bio sen. en toppendag helt enkelt! I morgon börjar skolan kl 13 (tror jag?:O) så det blir att fara dit en sväng, sen kring 5-tiden skulle micke skjutsa oss till skellefteå och flygplatsen.. ojojoj.. jag är så taggad.. bara du&jag älskling, i en hel vecka! Kan det bli bättre? Nej,skulle inte tro det va:)

PUSSS!

häng med micha

Godkväll.. denna kväll har spenderats med michaela, vi har sett på tv mest hela kvällen..var ut på en promenad för en stund sen för att fylla på mobilen på statoil bara, är i syrrans lgh i stan nämligen :) hon for alldeles just hem, och jag ska nog lägga mig och sova och vänta på att hjärtat ska komma..han är med några kompisar,men han kommer nog om inte allt för länge:)

imorgon blir det att sova ut och sen tvätta lite kläder och packa :) sen på kvällen ska jag och micha på waldorf och äta en gooo middag.. kanske bio efter det också:) och sen på måndag ska jag till skolan kring 13 tiden, sen kring 16-17 rullar vi mot skellefteå och kl 21 lyfter planet mot turkiet!:) det kommer bli sååå nice! är avis på emma som är där redan nu, skitunge:)

nåja..nu ska jag lägga mig i sängen och soooova :)

pussar.

älskar dig mest i hela världen hjärtat :)

2 dagar kvar :D

Nu har vi varit och inhandlat solskydd så nu är allt vi behöver köpa färdigt inför resan, så nu är det bara att vänta! Men bara 2 dagar kvar nu :) Ojoj, vi kommer ha det så myyyyys :)

Nice va?;) Ja jag klagar då inte! :D

Myskväll för mig själv :)

Blir en lugn och sansad kväll ikväll.. sitter i syrrans lägenhet nu och har just hyrt en film på hemmakväll, Himlens Hjärta blev det..tyckte det verkade riktigt bra :) har även köpt en liten Ben&Jerrys Chocolate fudge brownie som jag ska smaska på! I morgon ska jag och hjärtat gå på stan och köpa det sista inför resan, ska även hämta mamma kring 1-tiden på kallax.. då landar hon från turkiet :) hon lär ju vara brun som en pepparkaka, som alltid :P

Nu ska jag sätta igång filmen här och mysa ner mig i soffan. hörs. puss

Shoppat inför resan!

Somnade i två timmar i morse, vaknade av att michaela ringde kring 12-tiden.. vi skulle ju på stan faktiskt :) Klädde bara på mig snabbt och kladdade på lite mascara sen brummade jag in till stan. Shoppade ändå en del saker, bland annat: deo, hudkräm, duschtvål och vätskeersättning på apoteket..kan vara bra i värmen som vi kommer vistas i, i 7 dagar. Sen en kjol på hm's barnavdelning, haha sjukt :) michaela köpte en på lindex barnavdelning.. ja herregud ;) sen blev det lite block till skolan bara också.. justja ett par trosor och ett vitt ribbat linne på hm också. så ja, en hel del :) men det är nödvändigt och sånt som jag behöver!

Har just varit och ätit med pappa iallafall.. blev pizza, onyttigt jag vet men det är så mycket som händer här ute på gården och gubbar som springer ut och in i huset hela dagarna så vi har fasiken inte tid att laga middag :P

Jag är verkligen världens lyckligaste med dig älskling, vi kommer få en underbar resa.. bara du & jag.. i 7 dagar :) det kan verkligen inte bli bättre. Du är det bästa i mitt liv :)

Jäkligt suddig bild jag vet,men det är från förra året i Grekland :)

fredag idag.

Nu är det fredag.. sen bara lördag, söndag och sen måndag och då far vi :D

Sov hos älsklingen i natt, och hans bil gick sönder på nåt vis igår så jag fick stiga upp med honom kring 8 tiden och skjutsa honom till jobbet :) Men det är rätt skönt att komma upp i tid för en gångs skull, är ju lika att man vänjer sig eftersom skolan börjar snart.

Ja ja, nu ska jag göra nå nytta..

hej.

Surströmming, usch

Sådärja, då var rummet färdigstädat. Ska bara slänga in lite tvätt i maskinen och ta en dusch osv, sen sticker jag till syrrans lägenhet, för jag tänker då inte vistas hemma i huset när dom äter surströmming här! Måste ändå ladda hem lite låtar och fylla mp3n så :) Ikväll ska jag nog vara med michaela ser det ut som.. :) får se vad vi hittar på för bus! ;)

Städa städa

Hejhopp! Har varit och ätit lunch med alex för en stund sen :) efter det for jag och handlade lite mat hit hem.. snäll som man är;) Ska städa mitt rum nu och tvätta en massa kläder.. är lika bra att jag börjar tvätta nu så allt är rent tills måndag!

Nej, nu var det städning som sagt :P

Prom Night

Har umgåtts med malin ikväll, vi såg en film som hetter Prom Night.. det var visst en skräckis och det var folk som mördades hela tiden.. inte så värst bra film med andra ord :) Kom hem för en stund sen iaf, har druckit en kopp te och funderar på att krypa ner i sängen och invänta hjärtat, som förhoppningsvis dyker upp väldigt snart :)
I morgon blir det lugna puckar.. det snackas om party till helgen, men helt ärligt vet jag inte hur sugen jag är på det :P Vi ser ju.. things can always change :)

Godnatt, sov gott.

det närmar sig!

Resan närmar sig med stormsteg..behöver jag säga hur mycket jag längtar? Nej, tänkte väl det ;)

Nåväl, idag har jag hunnit vara på stan och shoppa lite småsaker..bland annat en bikini, flipflops, mascara, shorts och ett linne. Hann även med en fika med pappsen :) Nu håller jag på att göra världens godaste soppa som jag snart ska mumsa i mig. Sen ska vi och hälsa på mormor, har inte varit där sen i julas även fast hon bor 2 km härifrån.. det är fan skandal.. älskade mormor :) Senare kanske jag skulle göra nåt med malin :)

Ciao.

Lax till middag

Då var tandläkaren avklarad. Tog 5 minuter sen fick jag knalla till bilen. I spöregn.

Nu ska jag sätta in laxen i ugnen och sätta potatisen på plattan! Yummie :)

Hard work work.. kanske?!

Goddagens! Kom hem från alex kring 9 i morse, har just käkat en omelett till lunch.. smarrigt :) Har sökt ett jobb också.. berättar dock inte vaart, inte för att jag lär få det men! Hoppas kan man ju alltid :)

Ska till tandläkaren 15.20, ska lägga mig och vila tills dess tror jag.. deppigt väder idag med, man blir så trött.

Puss.

It felt so wrong, it felt so right

Nu har jag och pappsen varit och handlat och fyllt upp kylen med godsaker.. mmm i morgon blir det lax till middag! JAG LÄNGTAR ;) Ska strax brumma iväg till alex och sova dära, har socit hemma nu mer än en vecka i sträck så det är då på tiden! :P

I morgon vet jag inte vad som sker.. om det inte regnar så mycket som idag kanske det blir att springa på stan en snabbis på jakt efter en till bikini, shorts och flipflops.. men men, den som lever får se :)

Pussar.

Shoppingrunda!

Hej! Nu är jag hemma från våran shoppingrunda på storheden, och det blev en hel del som fick följa med hem :) T.ex. sminkborttagning + toner, en sjal, ett snyggt nitbälte, bodyscrub och vanish.. har en rödvinsfläck på en klänning som jag gärna vill ha med till turkiet, så ska se om det funkar :)

Har just ätit lite middag.. tänkte hoppa i duschen nu och skrubba bort gammal död hud så kanske brännan sitter bättre :D Sen ska jag och pappa fara och handla.. har inte precis fyllt på kylen när jag varit ensam hemma några dagar,hah :)

This is it

Ska snart fara iväg till storheden med malin. Behöver inhandla ett par nya shorts, flipflops att ha när vi går till stranden, en ny mascara, solkrämer osv. Lite småsaker som kan vara bra att ha med på resan med andra ord :)

Mamma Mia

Justja, igår var jag, emma och michaela och såg Mamma Mia på bio. och jävlar vilken toppenfilm, man blev verkligen på bra humör av den :) Riktigt bra! Hade lätt kunnat se den igen ;)

Alanya om 7 dagar!! :)

Jag är så jävla glad!! För jag och alex ska utomlaaaands :D Om en vecka till och med!! Fan så underbart skönt det kommer bli.. alanya here we come! ;) Och det är ju verkligen inte fy skam att emma åker dit 3 dagar före oss så henne kommer man ju stöta på :D Ja fyfan.. billig resa också..1999 kr :) toppen säger jag bara.

Har beställt en ny digitalkamera också, en likadan som jag hade :) Rosa och fin! Eftersom min blev stulen.

Är lite spänd över vad för hotell vi kommer få bo på, men det blir nog bra vilket som :) Vi ska ju ändå bara sova där! Haha :)

PUSSSSSSSSSSSSSSS!

En underbar helg :)

Hejhopp!! Då var denna helg i stort sett över. Har varit en riktigt bra helg :) helt underbar.
I fredags for jag, älsklingen och hans mamma o pappa ut till klubbviken med båten. Först tänkte vi att vi skulle ta en turbåt hem på kvällen, men vi ångrade oss och sov över där istället. På kvällen åt vi i restaurangen och drack en massa goda drinkar, och sen somnade vi i båten.. och jag har nog aldrig sovit så gott, sov som en gris! :P På morgonen vaknade vi och såg att det inte var ett moln på himlen och svinvarmt också..så vi satte oss ute på båten och åt frukost i solen och bara myste på :) Sen kring 1-2 tiden for vi hemåt igen. Vi hade gärna stannat där hela dagen men eftersom vi var bjudna på 30 årsfest så gick det ju inte. Vi snabbade oss hem och fixade till oss, vid halv 4 körde vi iväg till Norrfjärden där alex kusin hade sin 30 årsfest. Var massa trevligt folk där och vi åt supergod mat.. synd bara att jag skulle köra hem sen vid 8 så jag drack ingenting där.. eller jo, från barnens bål :P haha.
Nåväl.. vid 8 for vi hemåt eller ja, till robins stuga ute i sunderbyn där petter, anna, robin, maria, erik, ann sofie, joel och ina var.. så då fick jag äntligen dricka lite haha.. vi badade pool, bastade och bara hade trevligt. kring 3-tiden kom vi hem till mig.. då gjorde vi varma mackor sen somnade vi rätt fort :)
och idag har vi bara tagit det lugnt.. vid 1 cyklade vi iväg och köpte mat, sen kom vi hem igen och då slocknade både jag och hjärtat i sängen i typ två timmar.. haha :) nu har han just farit iväg och jag har städat lite.. emma kommer hit om ungefär en timma..vi ska laga mat och sen ska vi nog på bio ikväll.. blir mamma mia, har hört att den ska vara ruskigt bra :)

ojdå.. blev en rätt lång uppdatering :) nu ska jag fortsätta städa! puss på er.

Give me that feeling every night

Steg upp 04.30 i morse för att skjutsa mamma och syrran till flyget. Nu är dom jävlarna i Stockholm och shoppar, ikväll åker dom vidare mot varmare breddgrader..eller närmare bestämt Turkiet. Och ja, jag är avis. Men om troligtvis 2-3 veckor åker jag och älsklingen iväg, blir nog antingen att vi far första eller andra skolveckan.. det kommer bli så skönt, behöver en vecka långt bort från allt för att vila upp mig inför detta skolår. Men vi blickar framåt.. mot studenten!!

Nåväl, vaknade för en 45 minuter sen. Har inte ätit frukost än, men tänkte vänta en timma till för jag ska steka lite kyckling och äta med bönor och sallad så jag skippar frukosten idag :) Älsklingen slutar kl 12, då ska vi eventuellt ut till klubbviken med hans päron.. sista helgen dom har öppet för i år.. får se om vi sover i båten där eller om vi far hem ikväll, det återstår att se helt enkelt :)

I morgon ska vi till Norrfjärden på 30-årsfest också.. alex kusin är det som fyller år, så det blir nog skitkul :) Kommer nog bli en bra helg dehär!

Hm, nu måste jag ta fram kycklingen ur frysen så den får tinas lite :)

Puss på er.

Grillning.

Nu blir det grillning ute i parken med familjen och några grannar. Senare kommer Emma hit, och troligtvis Michaela och Malin också.. blir väl att hyra en film eller något :)

Nu ska jag fortsätta skära grönsaker.. puss.

You and me against them all

God morgon på er. Vinkvällen igår blev mysig! tror vi avverkade 3 flaskor vin, massa ostar och kex, chilinötter, chilichoklad och vindruvor. Måste erkänna att jag var lite tung i huvudet nu på morgonen då jag steg upp.. men nu är det bättre :)

Såg just att dom hade lagt upp våra scheman för detta år på nätet.. jaa vad ska man säga..går till 17.00 3 dagar i veckan. Meeen meeen.. får hoppas att schemat ändras och blir lite annorlunda efter jul :)

Nu ska jag göra mig nå frukost, sen gå på en promenad tror jag.

puss.

Jag är faktiskt snäll ibland

Sådärja.. nu har jag varit snäll och umgåtts med mamma några timmar, hjälpte henne först att klippa ner och gräva upp några buskar på framsidan eftersom gården tydligen ska göras om till veckan, efter det for vi och hälsade på min moster en sväng. Nu har jag fyllt på toalettpapper på toan och satt på en tvättmaskin.. ja nog är man väl snäll ibland? ;) hah.

Ska plocka undan alla kläder som ligger utspridda över hela mitt rum nu, sen vila tills maten är klar och efter det ska jag duscha och putsa till mig inför våran vinkväll.. blir några flaskor rödvin, ost&kex, chilichoklad och vindruvor. Mm yummie!:)

Juste,  måste säga att jag har världens bästa pojkvän..han har lyckats charma in sig så att han fått förlängt på telia.. året ut!:) Han är ju bara bäst. Sa ju att du skulle lyckas älskling! :)

Vinkväll

Igår var det en lugn och skön kväll. Var först och körde gocart med alex, pappa, leonel, annika och annakarin, sen for jag hem en sväng. Knallade iväg till stan vid 21 för att göra emma sällskap under hennes rast, hon var snäll och bjöd på en gi burgare och minimorötter också.. tack snygging ;) sen knallade jag hemåt i mörkret. Älsklingen kom sen och vi somnade kring 11.

Vaknade 10.45 i morse, så jag har nästan sovit 12 timmar. Inte bra, får så himla ont i ryggen av de.. blir alldeles stel och det bara knakar i hela ryggen när jag rör mig :P Men men.

Väntar på att michaela ska sluta jobba, vilket hon gör antingen kl 14 eller 15, då ska vi dra och träna :) sköönt. Ikväll ska jag och emma ha vinkväll! Mumma.. rött vin, vitt vin, ost och kex, mörk choklad osv osv :) yummie! Får se om vi får med oss våra karlar också kanske!

Nu ska jag hänga upp tvätten som just blev klar. sen funderar jag på att pyssla på lite i mitt rum och kanske göra om lite? Hmm, den som lever får se :)

ciaao!

Lunch med hjärtat

God morgon! Har just ätit ett ägg och lite keso till frukost, ska klä på mig och fixa mig nu sen ska jag möta alex kl 12 utanför hans jobb så ska vi gå och äta lunch nånstans :) Sedan ska jag möta emma och vi ska gå och sola osv. Men den skitungen drar ju till turkiet på 10 dagar, grrr.. fuskigt ;) men men, förhoppningsvis drar vi också iväg ungefär då såå :)

vi hörs. ciao!

måndagkväll.

Har hängt med micha hela kvällen, vi var hos henne först, sen tog vi en fika på roasters och efter det gick vi och hälsade på emma på max, hon bjöd på milkshake med massa chokladsås i.. tack snygging ;) efter det traskade vi i regnet till bilen, skjutsade hem micha och sen for jag hem. Tänkte att jag skulle vänta på att alex kom och hämtade mig, men då såg jag hans skor i hallen och då sa pappa att han visst redan var här och låg uppe i sängen..tihi, sötnos :) gick upp och där låg han så söt.. nu sover han och jag ska strax krypa ner bredvid honom.. mysungen min:)

I morgon ska jag luncha med hjärtat iallafall, sen sola med emma och sen blir det nog en långprommis :) hmm hade även behövt köpa block, pennor, osv osv..

nee nu ska mamma massa mig sen blir det sängen!

puss på er :)

Victorias Secret

Har just varit och hämtat ut mina saker från Victorias Secret. Blev dessa två:

Den första heter Pure Seduction refreshing body mist, och luktar så sjukt gott! ojoj :) På den andra bilden så är det nr 2 jag har, som är en lotion som luktar vanilj.. mumma! :)

Utomlands

Jag och hjärtat funderar på att åka utomlands nu snart.. eller ja, vi SKA :) fast troligtvis kommer han få fortsätta jobba på telia så då måste han höra när han kan ta semester.

Förra året var vi på Kreta, i Rethymnon :)

Såhär såg det ut där :)

Mysig dag med piteå och god mat

Igår var den mysigaste dagen på riktigt länge :) Började med att jag och hjärtat vaknade hos mig kring 9, vi låg kvar i sängen rätt länge och sen for vi och åt lite frukost inne i stan, efter det hämtade vi badkläder och plockade upp michaela och david så drog vi till piteå och badade :) det var riktigt skoj också, även fast jag var livrädd för vissa saker vi skulle åka :P Efter vi hade badat färdigt for vi hemåt igen, till kvantum och handlade fläskfilé, potatisgratäng och massa sallad. När vi kom hem till david började jag och michaela städa undan massa gamla ölburkar osv, och sen lagade killarna maten.. och jäklar att dom lyckades, vart sjukt gott :) efter det så satte vi på en film, blev hancock, jävlar vilken bra film=) lyckades dooock slumra till där 5 minuter eller nåt, som vanligt ;) efter den filmen satte vi på en till, the hills have eyes, men då slocknade jag direkt =) vaknade 00.15 av att alex sa att vi skulle fara hem nu.. så det var bara sätta sig bakom ratten och brumma hemåt då:) somnade rätt fort då vi kom hem..
Juste, glömade säga att det var min och alex 1 år och 4 månaders dag igår också.. tihi :) älskar dig!

idag är det måndag och jag njuuuter av ledigheten och att kunna sova länge:) ska och träna på helex vid 2-3 tiden med micha... sen ikväll får vi se vad som händer:) en kvällsprommis skulle vara skönt!

hejs.

En mysig fredagkväll

Heej. I går hade jag och alex en riktig myskväll, vi köpte godis, kollade på film och bara var med varann :) Sen efter 23 så for vi till stan och träffade cissi och tomas, efter det gick vi upp till david ett tag med michaela, anna och alexandra där david och petter var. Vi for hem efter 2 tiden :)

I morse vaknade vi kring 10 tiden, vi låg kvar ett tag i sängen och sen blev det god frukost med alex mamma och pappa :) Sen for vi och plockade upp micke, for till storheden på systemet, sen till stan till krille och vi knallade till BO's och fikade lite. Kom alldeles just hem, alex har farit iväg med sina kompisar någonstans så honom ser jag inte förrän i natt nån gång :) Jag ska hoppa in i duschen nu, sen jag jag fara iväg och hämta min morbror osv som ska komma hit och grilla. Efter det får vi se vad kvällen har att erbjuda! :)

Ciao!

Fredagkväll

Skönt, nu har jag jobbat färdigt. 2 veckors sommarlov nu innan skolan drar igång igen.

Har just duschat och gjort mig i ordning, väntar på att alex ska hämta mig.. vi ska nog hem till honom och bara mysa :) I morgon ska vi troligtvis till piteå och bada på dagen, på kvällen blir det grill här hemma med släktingarna från el salvador :) myspys! Blir en lugn helg för en gångs skull..behövs vill jag lova..

Ciao!

Du är allt

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
när som åren växt till år
Och vad livet vill oss lära
är att framtiden är vår

Lalala...

När som klockorna har stannat
och tiden tycks stå still
Och man inte vågar säga
det man längst i hjärtat vill
Då ska vi ta varandras händer
då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer
är det alltid du och jag

För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får min minnas
alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
All min längtan vill jag ge

Ja all min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

None

Dåligt med mat idag

Kom alldeles just hem från jobbet, nu ska jag ut på prommis med pappi :) Skönt avslut på kvällen. Känner mig lite konstig i kroppen bara, nästan som att jag håller på att bli sjuk. Menmen, kanske för att jag bara har ätit en sallad till lunch, en hårdmacka på jobbet och ett äpple alldeles nyss? :P Maybe.. ska äta ett ägg då jag kommer hem sen duscha och sova.

Sista arbetsdagen i morgon.. skönt skönt :) Kanske blir utgång i morgonkväll, men jag tror jag ska vara nykter faktiskt.. känns som att det behövs. Ja.. vi hörs. Puss.

Det är över nu

Snart är denna sommar över.. tänk så fort tiden går, och inte har man gjort ett skit känns det som. Eller ja, jobbat ungefär 24/7 men inte mycket annat.. läskigt hur fort det går. Börjar jobba kl 14.00 idag, och sen 07.30 i morgon.. och sen är det finito :) och jag ska verkligen försöka njuta av de sista 2 sommarlovsveckorna innan skolan drar igång igen, sista året..sista rycket.. då gäller det :) Synd bara att jag aldrig har varit någon pluggis, men jag brukar klarar mig rätt bra iallafall =)

Är väldigt nöjd med tillvaron för tillfället också måste jag säga.. har en underbart fin pojkvän, goa vänner och en super familj.. vad mer kan man begära? :) Puss till er!

Just dance!

Just dance. Gonna be okay.
Da-doo-doo-doo
Just dance. Spin that record babe.
Just-just-just
Dance. Dance. Dance. Ju-ju-ju-just dance.

Ska hoppa in i duschen nu, sen kommer emma hit och umgås senare ;) blir väl att hyra en film eller två skulle jag tro.. eller kanske en fika på roasters, den som lever får se helt enkelt :)

älskar dig hjärtat :)

tiden går så sjukt fort

Såja.. ledig idag och i morgon, that's nice!! :) Sen bara jobb torsdag och fredag, och sen har jag sommarlov typ 2 veckor innan skolan drar igång igen..3an,sista året..herregud vad tiden går fort måste jag säga:)

luleå kalaset och jobb

Nu så är luleå kalaset över för i år. Har varit en kul helg ändå:) tungt bara att stiga upp 06.00 i morse för att fara på jobbet.. har rast nu till 15.30 sen jobbar jag till 20.30 igen. Ska fara till stan och plocka upp michaela och rickard, vi ska dra och käka nånting :) sen jobb igen som sagt...

älskar dig alex :)

Luleå kalaset har börjat.

Inte så mycke bloggande de senaste dagarna, men jag har varit upptagen med annat skoj :) Jobbat till exempel.. och legat på beachen :)

Igår drog Luleå kalaset igång, var inte in nånting på området men idag och imorgon blir det däremot :) skulle egentligen gå med älsklignen, men då hade hans kompisar bokat gocart banan så dom skulle vara där innan så jag ska vara med michaela, anna och säkert nåra fler :)
imrogon vet jag inte vem jag ska med..mico säkert =)

nää nu måste jag fixa mitt hår så det är klart till ikväll.. sen vid 4 ska jag till stan och käka med mico, sen ska vi hem hit och fixa oss inför kvällen :)