En mysig fredagkväll

Heej. I går hade jag och alex en riktig myskväll, vi köpte godis, kollade på film och bara var med varann :) Sen efter 23 så for vi till stan och träffade cissi och tomas, efter det gick vi upp till david ett tag med michaela, anna och alexandra där david och petter var. Vi for hem efter 2 tiden :)

I morse vaknade vi kring 10 tiden, vi låg kvar ett tag i sängen och sen blev det god frukost med alex mamma och pappa :) Sen for vi och plockade upp micke, for till storheden på systemet, sen till stan till krille och vi knallade till BO's och fikade lite. Kom alldeles just hem, alex har farit iväg med sina kompisar någonstans så honom ser jag inte förrän i natt nån gång :) Jag ska hoppa in i duschen nu, sen jag jag fara iväg och hämta min morbror osv som ska komma hit och grilla. Efter det får vi se vad kvällen har att erbjuda! :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja det blir Oslo för hela slanten, tjäna cash.. boka resa vill jag sen göra :)Vet inte hur länge jag blir borta dock, hm. Jo jag fick i mig lite mat hehe, tur då.

2008-08-10 @ 19:04:23
URL: http://josefinasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0