Give me that feeling every night

Steg upp 04.30 i morse för att skjutsa mamma och syrran till flyget. Nu är dom jävlarna i Stockholm och shoppar, ikväll åker dom vidare mot varmare breddgrader..eller närmare bestämt Turkiet. Och ja, jag är avis. Men om troligtvis 2-3 veckor åker jag och älsklingen iväg, blir nog antingen att vi far första eller andra skolveckan.. det kommer bli så skönt, behöver en vecka långt bort från allt för att vila upp mig inför detta skolår. Men vi blickar framåt.. mot studenten!!

Nåväl, vaknade för en 45 minuter sen. Har inte ätit frukost än, men tänkte vänta en timma till för jag ska steka lite kyckling och äta med bönor och sallad så jag skippar frukosten idag :) Älsklingen slutar kl 12, då ska vi eventuellt ut till klubbviken med hans päron.. sista helgen dom har öppet för i år.. får se om vi sover i båten där eller om vi far hem ikväll, det återstår att se helt enkelt :)

I morgon ska vi till Norrfjärden på 30-årsfest också.. alex kusin är det som fyller år, så det blir nog skitkul :) Kommer nog bli en bra helg dehär!

Hm, nu måste jag ta fram kycklingen ur frysen så den får tinas lite :)

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0