Luleå kalaset har börjat.

Inte så mycke bloggande de senaste dagarna, men jag har varit upptagen med annat skoj :) Jobbat till exempel.. och legat på beachen :)

Igår drog Luleå kalaset igång, var inte in nånting på området men idag och imorgon blir det däremot :) skulle egentligen gå med älsklignen, men då hade hans kompisar bokat gocart banan så dom skulle vara där innan så jag ska vara med michaela, anna och säkert nåra fler :)
imrogon vet jag inte vem jag ska med..mico säkert =)

nää nu måste jag fixa mitt hår så det är klart till ikväll.. sen vid 4 ska jag till stan och käka med mico, sen ska vi hem hit och fixa oss inför kvällen :)

nåväl..ses i vimmlet ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0