TODAY it is!!

Idag åker vi.. jaaa wiehoo :) Det här kommer bli SÅ bra.. toppenbra! :D Ser verkligen fram emot denna vecka i värmen med världens underbaraste :)

I går var ju jag och Michaela som sagt på waldorf och åt en middag för 2, och ja ingen billig sådan..609 kr slutade kalaset på :) Ibland får man faktiskt unna sig! :P Sen hyrde vi filmen Flyga Drake och for hem till mig och såg den..mysmys:) For till älsklingen sen och sov. Kom alldeles just hem, har packat ner det sista och lagt fram det jag ska ha i handbagaget. Ska snart hoppa i duschen osv, börjar skolan kl 13 (tror jag:O), sen åker vi mot skellefteå krin 5-tiden typ :) Får se om jag hinner med nåt mer inlägg innan vi far, fast det tror jag inte.

Så ni får ha det så bra här hemma i regniga sverige medans vi ligger och steker i turkiet.. ägna iaf en liten tanke åt oss;) höhö..


Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0