Dåligt med mat idag

Kom alldeles just hem från jobbet, nu ska jag ut på prommis med pappi :) Skönt avslut på kvällen. Känner mig lite konstig i kroppen bara, nästan som att jag håller på att bli sjuk. Menmen, kanske för att jag bara har ätit en sallad till lunch, en hårdmacka på jobbet och ett äpple alldeles nyss? :P Maybe.. ska äta ett ägg då jag kommer hem sen duscha och sova.

Sista arbetsdagen i morgon.. skönt skönt :) Kanske blir utgång i morgonkväll, men jag tror jag ska vara nykter faktiskt.. känns som att det behövs. Ja.. vi hörs. Puss.

Kommentarer
Postat av: Josie

hehe jaaa nu Jäävlar :P hade ni en mysig tjejkväll? :) Du... bor du hemma och alex oxå? Ska no hyra min lägga iaf. ett tag? :)

2008-08-07 @ 21:52:11
URL: http://josefinasts.blogg.se/
Postat av: Josie

Eller just Fan han har ju lägga va? eller ni kanske :) Men vet du någon... säg till :)

2008-08-07 @ 21:56:18
URL: http://josefinasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0