Vinkväll

Igår var det en lugn och skön kväll. Var först och körde gocart med alex, pappa, leonel, annika och annakarin, sen for jag hem en sväng. Knallade iväg till stan vid 21 för att göra emma sällskap under hennes rast, hon var snäll och bjöd på en gi burgare och minimorötter också.. tack snygging ;) sen knallade jag hemåt i mörkret. Älsklingen kom sen och vi somnade kring 11.

Vaknade 10.45 i morse, så jag har nästan sovit 12 timmar. Inte bra, får så himla ont i ryggen av de.. blir alldeles stel och det bara knakar i hela ryggen när jag rör mig :P Men men.

Väntar på att michaela ska sluta jobba, vilket hon gör antingen kl 14 eller 15, då ska vi dra och träna :) sköönt. Ikväll ska jag och emma ha vinkväll! Mumma.. rött vin, vitt vin, ost och kex, mörk choklad osv osv :) yummie! Får se om vi får med oss våra karlar också kanske!

Nu ska jag hänga upp tvätten som just blev klar. sen funderar jag på att pyssla på lite i mitt rum och kanske göra om lite? Hmm, den som lever får se :)

ciaao!

Kommentarer
Postat av: Emma

myys ikväll babe ;)

2008-08-13 @ 13:52:57
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0