måndagkväll.

Har hängt med micha hela kvällen, vi var hos henne först, sen tog vi en fika på roasters och efter det gick vi och hälsade på emma på max, hon bjöd på milkshake med massa chokladsås i.. tack snygging ;) efter det traskade vi i regnet till bilen, skjutsade hem micha och sen for jag hem. Tänkte att jag skulle vänta på att alex kom och hämtade mig, men då såg jag hans skor i hallen och då sa pappa att han visst redan var här och låg uppe i sängen..tihi, sötnos :) gick upp och där låg han så söt.. nu sover han och jag ska strax krypa ner bredvid honom.. mysungen min:)

I morgon ska jag luncha med hjärtat iallafall, sen sola med emma och sen blir det nog en långprommis :) hmm hade även behövt köpa block, pennor, osv osv..

nee nu ska mamma massa mig sen blir det sängen!

puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Josie

Ja veeerkligen här missar man inget :P Jadu idag är jag ledig, varit ute och sprungit, nu ska jag träffa lite polare på stan snart :) Sen jobb och träning mest resten av veckan!! vad händer själv? haaallååå har du inte facebook??

2008-08-12 @ 10:46:41
URL: http://josefinasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0