Shoppat inför resan!

Somnade i två timmar i morse, vaknade av att michaela ringde kring 12-tiden.. vi skulle ju på stan faktiskt :) Klädde bara på mig snabbt och kladdade på lite mascara sen brummade jag in till stan. Shoppade ändå en del saker, bland annat: deo, hudkräm, duschtvål och vätskeersättning på apoteket..kan vara bra i värmen som vi kommer vistas i, i 7 dagar. Sen en kjol på hm's barnavdelning, haha sjukt :) michaela köpte en på lindex barnavdelning.. ja herregud ;) sen blev det lite block till skolan bara också.. justja ett par trosor och ett vitt ribbat linne på hm också. så ja, en hel del :) men det är nödvändigt och sånt som jag behöver!

Har just varit och ätit med pappa iallafall.. blev pizza, onyttigt jag vet men det är så mycket som händer här ute på gården och gubbar som springer ut och in i huset hela dagarna så vi har fasiken inte tid att laga middag :P


Jag är verkligen världens lyckligaste med dig älskling, vi kommer få en underbar resa.. bara du & jag.. i 7 dagar :) det kan verkligen inte bli bättre. Du är det bästa i mitt liv :)





Jäkligt suddig bild jag vet,men det är från förra året i Grekland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0