Jag är faktiskt snäll ibland

Sådärja.. nu har jag varit snäll och umgåtts med mamma några timmar, hjälpte henne först att klippa ner och gräva upp några buskar på framsidan eftersom gården tydligen ska göras om till veckan, efter det for vi och hälsade på min moster en sväng. Nu har jag fyllt på toalettpapper på toan och satt på en tvättmaskin.. ja nog är man väl snäll ibland? ;) hah.

Ska plocka undan alla kläder som ligger utspridda över hela mitt rum nu, sen vila tills maten är klar och efter det ska jag duscha och putsa till mig inför våran vinkväll.. blir några flaskor rödvin, ost&kex, chilichoklad och vindruvor. Mm yummie!:)

Juste,  måste säga att jag har världens bästa pojkvän..han har lyckats charma in sig så att han fått förlängt på telia.. året ut!:) Han är ju bara bäst. Sa ju att du skulle lyckas älskling! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0