En underbar helg :)

Hejhopp!! Då var denna helg i stort sett över. Har varit en riktigt bra helg :) helt underbar.
I fredags for jag, älsklingen och hans mamma o pappa ut till klubbviken med båten. Först tänkte vi att vi skulle ta en turbåt hem på kvällen, men vi ångrade oss och sov över där istället. På kvällen åt vi i restaurangen och drack en massa goda drinkar, och sen somnade vi i båten.. och jag har nog aldrig sovit så gott, sov som en gris! :P På morgonen vaknade vi och såg att det inte var ett moln på himlen och svinvarmt också..så vi satte oss ute på båten och åt frukost i solen och bara myste på :) Sen kring 1-2 tiden for vi hemåt igen. Vi hade gärna stannat där hela dagen men eftersom vi var bjudna på 30 årsfest så gick det ju inte. Vi snabbade oss hem och fixade till oss, vid halv 4 körde vi iväg till Norrfjärden där alex kusin hade sin 30 årsfest. Var massa trevligt folk där och vi åt supergod mat.. synd bara att jag skulle köra hem sen vid 8 så jag drack ingenting där.. eller jo, från barnens bål :P haha.
Nåväl.. vid 8 for vi hemåt eller ja, till robins stuga ute i sunderbyn där petter, anna, robin, maria, erik, ann sofie, joel och ina var.. så då fick jag äntligen dricka lite haha.. vi badade pool, bastade och bara hade trevligt. kring 3-tiden kom vi hem till mig.. då gjorde vi varma mackor sen somnade vi rätt fort :)
och idag har vi bara tagit det lugnt.. vid 1 cyklade vi iväg och köpte mat, sen kom vi hem igen och då slocknade både jag och hjärtat i sängen i typ två timmar.. haha :) nu har han just farit iväg och jag har städat lite.. emma kommer hit om ungefär en timma..vi ska laga mat och sen ska vi nog på bio ikväll.. blir mamma mia, har hört att den ska vara ruskigt bra :)

ojdå.. blev en rätt lång uppdatering :) nu ska jag fortsätta städa! puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0