Alanya om 7 dagar!! :)

Jag är så jävla glad!! För jag och alex ska utomlaaaands :D Om en vecka till och med!! Fan så underbart skönt det kommer bli.. alanya here we come! ;) Och det är ju verkligen inte fy skam att emma åker dit 3 dagar före oss så henne kommer man ju stöta på :D Ja fyfan.. billig resa också..1999 kr :) toppen säger jag bara.

Har beställt en ny digitalkamera också, en likadan som jag hade :) Rosa och fin! Eftersom min blev stulen.

Är lite spänd över vad för hotell vi kommer få bo på, men det blir nog bra vilket som :) Vi ska ju ändå bara sova där! Haha :)

PUSSSSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: matilda

god morgon, vad ska du göra i dag?

2008-08-18 @ 09:39:43
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0