häng med micha

Godkväll.. denna kväll har spenderats med michaela, vi har sett på tv mest hela kvällen..var ut på en promenad för en stund sen för att fylla på mobilen på statoil bara, är i syrrans lgh i stan nämligen :) hon for alldeles just hem, och jag ska nog lägga mig och sova och vänta på att hjärtat ska komma..han är med några kompisar,men han kommer nog om inte allt för länge:)

imorgon blir det att sova ut och sen tvätta lite kläder och packa :) sen på kvällen ska jag och micha på waldorf och äta en gooo middag.. kanske bio efter det också:) och sen på måndag ska jag till skolan kring 13 tiden, sen kring 16-17 rullar vi mot skellefteå och kl 21 lyfter planet mot turkiet!:) det kommer bli sååå nice! är avis på emma som är där redan nu, skitunge:)

nåja..nu ska jag lägga mig i sängen och soooova :)

pussar.

älskar dig mest i hela världen hjärtat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0