Mysig dag med piteå och god mat

Igår var den mysigaste dagen på riktigt länge :) Började med att jag och hjärtat vaknade hos mig kring 9, vi låg kvar i sängen rätt länge och sen for vi och åt lite frukost inne i stan, efter det hämtade vi badkläder och plockade upp michaela och david så drog vi till piteå och badade :) det var riktigt skoj också, även fast jag var livrädd för vissa saker vi skulle åka :P Efter vi hade badat färdigt for vi hemåt igen, till kvantum och handlade fläskfilé, potatisgratäng och massa sallad. När vi kom hem till david började jag och michaela städa undan massa gamla ölburkar osv, och sen lagade killarna maten.. och jäklar att dom lyckades, vart sjukt gott :) efter det så satte vi på en film, blev hancock, jävlar vilken bra film=) lyckades dooock slumra till där 5 minuter eller nåt, som vanligt ;) efter den filmen satte vi på en till, the hills have eyes, men då slocknade jag direkt =) vaknade 00.15 av att alex sa att vi skulle fara hem nu.. så det var bara sätta sig bakom ratten och brumma hemåt då:) somnade rätt fort då vi kom hem..
Juste, glömade säga att det var min och alex 1 år och 4 månaders dag igår också.. tihi :) älskar dig!

idag är det måndag och jag njuuuter av ledigheten och att kunna sova länge:) ska och träna på helex vid 2-3 tiden med micha... sen ikväll får vi se vad som händer:) en kvällsprommis skulle vara skönt!

hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0