Det är över nu

Snart är denna sommar över.. tänk så fort tiden går, och inte har man gjort ett skit känns det som. Eller ja, jobbat ungefär 24/7 men inte mycket annat.. läskigt hur fort det går. Börjar jobba kl 14.00 idag, och sen 07.30 i morgon.. och sen är det finito :) och jag ska verkligen försöka njuta av de sista 2 sommarlovsveckorna innan skolan drar igång igen, sista året..sista rycket.. då gäller det :) Synd bara att jag aldrig har varit någon pluggis, men jag brukar klarar mig rätt bra iallafall =)

Är väldigt nöjd med tillvaron för tillfället också måste jag säga.. har en underbart fin pojkvän, goa vänner och en super familj.. vad mer kan man begära? :) Puss till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0