updates om helgen

Hejhopp. I helgen har det minst sagt varit full rulle! Har inte varit hemma någonting alls nästan så jag har inte haft dit med någon uppdatering. I fredags var det iallafall fest..jag, malin, hanna & fia började med att grilla och dricka lite..mys var det :) sen ramlade det in lite mer brudar och sen några kirunabor oxå, haha. så det blev fullt hus. sen begav vi oss mot stan iallafall, vi gick på cleo..men som väntat så är det inte alls bra där, så jag och mallan blev inte långvariga! vi gick istället till kebabhuset och sen hem till henne och sov :)
och igår lördag så tog vi oss upp tillslut och gjorde oss i ordning, sen for vi mot storheden. inhandlade två armband och malin köpte en kavaj! sen hem hit till mig för lite middag. kvällen spenderade vi hos syrran med eurovision, kul att norge vann =) sen drog vi oss hem till mallan och jag somnade rätt fort!

just nu så längtar jag bara så sjukt mycket, för om två veckor är det jag som håller på att göra mig redo för att fara ut till kallax..kliva på planet och sen kliva av i turkiet! fyfan så sjukt jäkla kul vi kommer ha..kommer nog bli bästa resan EVER! sen kommer man hem och så är det bal och student. ja gud ja, mycket som händer nu!
 
på tal om bananer.. i morgon kl 08.30 ska jag och mamma till veterinären med stina :( hon ska ju nämligen avlivas. ja usch..mycket tråkigheter nu. men jag försöker tänka positivt, om än det är svårt ibland. men så småningom blir det bra, och ur det dåliga kommer det alltid något bra! försöker jag iallafall intala mig..

förresten, missa inte stylista nu kl 19.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0