seg bakis söndag

Idag har vi legat i sängen heeela dagen.. vi vaknade vid 11, men klev inte upp förrän kring 2-tiden :) Pizza till frukost. svar ja, både jag och alex var rätt så bakis! Sen blev det lite tv-tittande och sen tapas till middag.. och efter middagen somnade vi..sov såå skönt..ända tills pappa ringde och väckte mig och sa att han var på väg att hämta mig :P Men nu är jag hemma, och har tagit en dusch för att piggna till lite.. måste göra klart sista frågan på religionen sen är den klar. skulle egentligen in i fredags men den får åka in i morgon istället :P hon lär ju ändå inte ha rättat alla under helgen så hon har nog inte märkt att min saknas :P tror dessutom inte jag är den enda som är sen om man säger så :)

nää nu ska jag dyka in i kristendomen, judendomen och islam..spännande! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0