rip stina :(

det har varit en jobbig morgon :( kl 08.30 befann vi oss hos veterinären för att avliva stina..usch vad jag grina! det var hemskt. sen när jag höll i henne när hon var död var det som ett litet mjukisdjur.. min fina kisse.. nu är hon en kattängel i katthimlen!

vettetusan om jag har nån lektion idag, vi har grupparbete inför hälsokvällen, men jag är ju ensam på min sak så vettefan om jag behöver fara då..tror nog att jag lägger mig ute i solen istället :)

igår inhandlade jag lite förnödenheter inför turkiet förresten..sololja och solskydd till håret..det behövs=) bara 13 dagar kvar nu!! om två veckor ligger vi och steker på stranden..de ni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0