riktigt bra valborg!

igårkväll var nog den bästa kvällen på länge! jag hade grymt kul hela tiden och det är inte ofta man har det :) vi började som sagt hos mig med att grilla och dricka lite, 22.45 kom taxin och vi for till blackis, där var vi kanske 1,5 timme och sen tog vi taxi till allstar där vi blev tills det stängde :) sen fick jag, alex och fia skjuts hem.
idag har det var seeegt.. var sjukt risig i morse men efter att jag, annemaj och fia käkat en pizza på kim long så kändes det lite bättre :P sen har jag sovit här ute i solen någon timme tills alex kom från robin, med mat från frasses! haha, nyttig man har varit idag ;) ikväll ska vi nog hyra film och så bara. just nu sover alex men ska väcka honom om en stund, men först tänkte jag nog ta en dusch :)


jo juste, om en månad är vi i turkiet;) NICE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0