lite updates.

Hejhopp! Har blivit dåligt med uppdateringar i helgen, men jag har inte orkat bara :) I fredags tog och alex det lugnt bara..vi somnade rätt tidigt, eller iallafall jag! Sen på lördag steg han upp tidigt och jobbade, mamma hämtade mig sen och vi for förbi moster och sen mötte jag upp malin på stan. Sen käkade vi grillat hos mig, och där kring 8-tiden kom vi på att vi ville dra ut en sväng :P så anja ramlade in och vi drack några drinkar, sen begav vi oss mot allstar! där blev det någon ooze men vi drog rätt tidigt ändå :) sen for jag och alex hem och sov! och igår söndag så var jag först på cykeltur med papi, sen på storheden med mami! sen blev det grill här hemma med familjen på kvällen :)

ikväll hade jag tänkt ta och göra religionshemprovet..eller lite av det iaf. men först och främst ska jag lägga mig med min veckorevyn :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0