let's play a love game

Ny vecka och nya tag, right? Känner bara att jag vill skita i allt som har med skolan att göra, men nu är det bara 3 veckor kvar tills jag far..och 4 veckor till studenten. Jag ska hålla ut! Har ändå inte så himla mycket kvar att göra..några få uppgifter bara :)

Har just ätit middag, idag fick det bli quesadillas.....mm yummie. Ska ta och plugga lite nu, sen fara och träna, och sen plugga ännu mer! Jippi. Har genetik prov på fredag, som inte kommer vara det lättaste! Sista nk provet..vilken lättnad att säga så!

Ska lägga mig i sängen och sträcka ut mig lite, har ont i nacken..sen ta tag i plugget. Puss!

Kommentarer
Postat av: linda

sjukt avancerat med queadillas bruden :) och ja, tokfräsch blir man ju :P bara bra med mig! jag är ledig hela veckan, ska på ikea på torsdag, men annars är jag ledig för en chai latte när som helst? ;)

2009-05-12 @ 11:35:29
URL: http://everthyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0