Det som håller mig vid liv just nu

Jag sitter och håller på med ett religionsarbete som ska in i morgon, en jämförelse mellan judendom, kristendom och islam.. ni hör kanske själva att det varken är kul eller speciellt lätt! Hade detta varit för 2-3 månader sen hade jag förmodligen legat och grinat, men nu tänker jag bara på att det endast är FEM veckor kvar till studenten! Det känns helt sjukt! 3 års slit har förmodligen gett resultat då, eller det återstår ju att se när man får slutbetyget.. men jag tror nog det ska gå bra :) Sen är det bara FYRA veckor kvar tills jag, fia och hanna befinner oss i Turkiet och ligger förmodligen på stranden vid den här tiden! Så ja.. ville bara säga att de är det som håller orken vid liv, orken att faktiskt göra klart dom sista skolarbetena för en väldigt väldigt lång tid! Eller åtminstone för ett halvår! :P

Nu ska jag dricka en kopp kaffe som förhoppningsvis lindrar huvudvärken litegrann! Kanske har glömt nämna det men jag skippade skolan idag, förkylningen är förjävlig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0