Vart har aptiten tagit vägen?

Jag börjar undra om det är något fel med mig, för jag har verkligen ingen matlust. Igår åt jag 2 hårdbrödmackor typ kl 13, kan ju även tillägga att jag var bakis och hade spytt, så jag borde ju då vara väldigt hungrig men nä.. sen åt jag några chips när jag kom till alex på kvällen. och jag var ändå inge hungrig. idag då, då jag kom hem så lagade jag lunch, pasta och fläskfilé var de...åt kanske..4 tuggor sen var det stopp. sen till middag åt jag några fiskbullar och typ 2 potatisar.

whats wrong?! jag brukar ju ha världens aptit och kunna äta massor! nåt är knas.

ska iallafall försöka få i mig en frukt nu..faktum är att jag har gått ner 2 kilo redan, sen igår. dock så är det ju inte fett och inget som syns på mig precis, och så fort jag börjar kunna äta vanligt igen så går jag ju upp dom. känner mig riktigt trött oxå.buuuh. jag vill ju äta..jag älskar ju mat!

nä, en frukt var de va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0