tack :)

tack allihop för alla fina presenter jag fått idag och igår :D är huur nöjd som helst!

idag vaknade jag kring 8 här hos hjärtat,ringde mamma o hörde va hon skulle hitta på..tog bussen hem o gick ut på isen med henne :) vi var ute i cirkus 4 tim..kom hem sen o duschade och sen kom morbror osv och fikade :) fick mig lite mer presenter..hihi. nu är jag hos aleex iaf :) vi har ätit supergoood middag tidigare,  och nu har vi druckit lite vin o spelat spel..eller jag har de med hans mamma syrra o emil. alex är lite sargad så han får mest ligga ner:)men nu är han iaf o hämtar xboxet så vi kan spela lite gh :D snart kommer han, så ska ta o krypa ner i sängen med lilleman undertiden :D


pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0