söndagkväll

ikväll ägnar jag mig åt storstädning av mitt rum. känns så skönt att få det rent och fint :) tvättat båda täckena och alla fyra kuddar också, skönt med rent i sängen :) ska ta och städa klart nu och sen fara till alex lite senare. i morgon är det skola, igen. måndag och ny vecka. men nu är min förkylning nästan helt borta, så i morgon tänkte jag fara och träna :D


annars idag har jag och alex bara legat och myst tills klockan var nångång kring 3..då for jag till syrran och vi lagade middag sen, mamma och pappa kom oxå och käkade. och ja, nu är jag hemma. är inte så ofta jag är hemma nu känns de som.. är oftast hos alex, men det blir väl så..hans säng är så mycket skönare :D

nä nu måste jag ta och fortsätta med städningen. ha de bra hörrni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0