Solen skiner!

Måste det ALLTID vara så jäkla fint väder när man har en massa plugg att göra!? Det är alltid såå..åh vad irriterande :p

Men idag är det ju våffeldagen som alla säkert vet vid det här laget, och självklart ska jag inte vara sämre än er andra så jag ska oxå äta våfflor till middag :) de är smarrigt de!! hehe..blir nog ännu mer våfflor sen ikväll också, alex ville att vi skulle fixa de så jag får väl ställa upp;) men först och främst blir det..*tadaaaa* PLUGG! oväntat va? ;)

fast först ska jag unna mig lite egentid..dvs att måla naglarna:) är nog det enda mig-själv-pysslet jag hinner med idag. eller kanske en dusch mot kvällskvisten? haha ;)

Kommentarer
Postat av: linda

haha, tack snygging :) men snart kan jag ju fixa dina naglar också ;) om du vågar lämna ut dig till mig, hihi

2009-03-25 @ 16:54:07
URL: http://everthyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0