Snart är det min dag!

Ojoj..har verkligen varit igång HELA dagen! Började med en promenad till skolan i morse, varmt o skönt i solen :) Hade en lektion och gick sen på stan med michaela & jenny, sen mötte vi även gajja och gick på sub och käkade.. gick på stan ett till tag efter de men hittade inte det jag var ute efter, får gå o kika imorrn igen :) ja sen for jag hem.. gjorde en bokrecension på en bok som jag inte ens läst, så det var inte de lättaste med tanke på att boken är skriven för flera hundra år sedan oxå. sen for jag och handlade med mamma, kom hem, satte igång med att laga maten till i morgon.. och blev just klar!! åh herregud..är helt slut i kroppen, vill bara lägga mig i sängen och soooovaa! men nä..för jag har en jävla idrottsläxa som skulle in för en vecka sen som jag inte gjort än, LYCKAT! bra start på födelsedagen! :P

glöm inte att gratta mig i morgon och jag förväntar mig dyra och fina presenter av ALLA!!


nää, bäst att sätta igång med den där jävla läxan så man får gå och sova någongång. tyvärr ensam:(


pusssss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0