slumdog millionaire

Kom hem rätt nyligt från kvällens bravader, som har varit lugna :) Började kvällen med en sjukt god middag hos michaela, vegetarisk lasagne och någon fläskfilé gryta med ris.. mums! Sen var det en hel del velande gällande om man skulle dricka eller ej, jag hade dock bestämt mig för att inte göra det sen hade jag ju även bilen :) Men det slutade med att vi tog oss från björx..stina, alex och jenny for mot allstars, jag, michaela, malin, gajja och lollo for mot kvantum. Sen splittade vi på oss och lollo och gajja for hem, jag michaela och malin for till malin och kikade film :) slumdog millionaire blev det..galet bra!! ja nu sitter jag hemma och väntar på att alex ska hämta mig, för att få tiden att gå lite fortare tänkte jag städa mitt rum..för de behövs, verkligen! men ska ringa han nu först och höra om han är långt bort :)

i morgon blir det nog bara mys hela dagen..eventuellt en prommis på isen om det är fint väder =)


natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0