sjuklingen lina.

Idag har det inte varit någon bra dag. Jag vaknade kring 7 i morse, satte mig upp i sängen och när jag skulle ställa mig upp kände jag hur allt bara snurrade och jag kände mig riktigt jävla yr. La mig i sängen igen några minuter och gjorde ett nytt försök..nä då kändes det ännu värre, plus att jag började må riktigt illa. så det blev inge haparanda för mig idag.. synd, hade ändå sett framemot det. istället har jag sovit hela dagen.. och har räknat ut att jag sovit nästan 18 timmar i sträck. HELT galet ju! känner mig inte särskilt kry ännu..dock mycket bättre än tidigare :) men jag har nk prov i morgon så jag måste kämpa på med det nu ett tag. hoppas jag mår bra i morgon bara, för då blir de allstars osv :) nice!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0