mys och promenad på isen

Igårkväll och i natt vart de en hel del mys varvat med massa sömn.. vi somnade kring 22, vaknade kring 12 av att alex pappa kom upp, sen har jag vaknat titt som tätt i natt av att alex gjort massa gulliga saker, han har som sagt lite svårt att sova när han har sår över hela kroppen.. kan säga att i går morse när vi vaknade, var sängen inte den fräschaste pga. alla sår!

men idag for alex iallafall på jobbet, och jag vaknade där kring halv 9 när han for, så jag skickade iväg ett sms åt mamma och frågade om vi skulle gå ut på isen, och jo det ville hon, såklart :) så jag brummade hem och drog på mig täckisarna och jackan sen knallade vi iväg där kring 10-tiden.. och kom alldeles nyss hem! grymt skönt och det var såå varmt i solen :) helt underbart. men jag är rätt slut nu när jag har promenerat massa både idag och igår, men jag måste ju röra på mig på nått sätt nu när jag är så jävulskt förkyld. usch :(

ska ta mig en dusch nu och sen blir det lite plugg.. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0