måndagkväll.

Jäklar va duktig jag har varit i eftermiddag och nu ikväll! Pluggade en hel del nk inför provet på onsdag, drog sen på mig träningskläderna och blev upplockad av micha, vi drog på step och körde skiten ur oss! heeelt död. sen brummade vi till kvantum där vi (läs JAG) var nyttiga.. jag köpte cashewnötter, micha köpte...chips!! haha.. men tjejen har ju bra ämnesomsättning så hon behöver inte bry sig så mycket om vad hon stoppar i sig :D har iallafall just ätit fruktsallad, med cashewnötter i..så jäkla underbart gott alltså! måste ta mig en dusch nu och såå..får se om jag sover hemma eller borta i natt;)

pusss!





vi i somras på grace :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0