lördag

Igår blev det lite tjejhäng med anna michaela och louise. eller ja det var lite grabbar också. vi började iaf med att beställa pizza, david & johan med. sen satt vi bara framför tvn tills vi kom på att vi skulle dra och köpa godis, så godishuset blev det och sen när vi kom tillbak till anna&johan så kom joel, erik, krille, mats osv dit också.. grabbarna hade fest medans vi försökte titta på tv, var inte det lättaste med all musik kanske.. men de var trevligt iaf :) sen drog grabbarna ut så då fick vi lite lugn och ro! vi såg slutet av hostel 2, riktigt vidrig film..usch! sen kring 1 så hämtade jag alex o vi for hem och sov : )

idag vaknade vi kring 10 men låg kvar i sängen ett tag, sen for vi iväg och käkade lunch med fia & annemaj.. sen for alex på gymmet, jag for hem en snabbsväng, hämtade sen upp han igen och skjutsade ut honom till antnäs :) kom alldeles just hem. tror jag ska lägga mig på soffan och vila lite, eller kanske plugga..de hade behövts. ska iallafall till syrran sen och laga mat och kika på melodifestivalen :D blir lugna puckar! jag taggar inför nästa helg då jag fyller år ;)

ne nu blir de lite vila, sen en dusch och lite plugg.


"Kärlek är det enda som blir större ju mer man slösar med den"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0