lite kul info ni vet

jag skämtar inte..jag är fan sämst! hur är det möjligt att jag har lyckats tappa bort pappret där det står allt vi har prov på i morgon? boken har jag, men är ju inte lätt att plugga utan att veta vilka sidor jag ska plugga på! fan, jag skäms ju nästan så dålig koll jag har! måste ta tag i min pappershög som ligger och skräpar här och slänga all skit och spara allt viktigt.

kom förövrigt just hem från syrran&ozzy.. pappa skulle fixa nåt med deras tvättmaskin så jag hängde på ;) ååh. nu när dom håller på att fixa i ordning i deras lägenhet drömmer jag ju bara ännu mer..iih.

snart kommer iallafall hjärtat, lånade hem hela säsong 4 av sex and the city av syrran så tänkte börja plöja mig igenom den! har redan sett säsong 1,2,3 ett antal gånger.. :)

i morgon MÅSTE jag iallafall plugga..för jag har ett skitsvårt nk-prov att göra på onsdag..usch och blä.

annars hade jag väl inte så mycket mer på hjärtat. eller jo! i morgon är det min & alex 1 år o 11 månaders dag.. haha va töntigt de lät, ville bara poängtera att det snart är 2 år för oss!!!;) 10 april it is :D


sen kan jag ju även passa på att påminna er om ett annat viktigt datum..nämligen 20 mars! för då fyller jag år! 19 år ;) så jag förväntar mig några gratulationer!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0