keep your love locked down

I natt har jag fått en väldigt väldigt välbehövlig skönhetssömn.. somnade ca 21.00 igår i soffan hos alex medans han och svein satt och kollade nån film, vaknade ca 1 tim senare av att jag var så varm så jag höll på att döö..den öppna spisen är nämligen just bredvid så det kanske inte var så konstigt ;) gick iallafall upp till sängen då där det var betydligt svalare och somnade som en stock! har dock drömt massa konstiga drömmar hela natten, men fick mig iaf ca 13 timmars sömn :) välbehövligt!

har just käkat middag, ska ta mig en snabbdusch nu sen bege mig ut till björx till mico:) blir hockey och kanske något smarrigt till de! fredag imorgon...riktigt nice :D


förresten så kom klänningen jag beställde till studenten idag.. fyfan så snygg den var :D nu vill jag bara att studentmössan ska komma och att det ska bli 12 juni!!


pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0