it's a beautiful day!

Hejhopp!! onsdag idag.. dagen har flytit på bra, mycket tack vare solskenet och en mycket god lunch med anna! sen är det ju inte fy skam att det känns som att svenskaprovet gick helt okej trots att jag inte hade pluggat en endaste sekund :D
har just varit duktig och stekt plättar till middag.. ska ta och vila en stund sen följa med pappa och handla, till syrran och sen måste jag hem och plugga. längtar sååå mycket till helgen! för på fredag fyller ju jag år, och då kommer det en massa tjejer hit och vi ska käka och partaja, sen har vi bord på allstar senare under kvällen :) kommer nog bli en riktigt bra kväll! och i morgon öppnar ju monki också så man måste ju verkligen ta sig en sväng förbi där, kanske att man råkar inhandla något nytt fredagkvällen till ära ;) weei. jag är på bra humör! för en gångs skull :P känns som de mesta har gått emot mig på senaste tiden, men nu kanske de börjar vända och att livet vill ge med sig :) nee men.. man ska inte klaga, jag har de bra :D

haha..jaa.. nää.. jo..ska göra nå nytta nuu. borde kanske städa lite för att underlätta att mina gäster tar sig in genom dörren på fredag!


och tack anna för lunchen och hoppas du får det toppen i London! :D we will miss you! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0