All these lives

Fick i mig hela 2 våfflor till middag, det var smarrigt men jag tycker man blir less på en gång.. känns bara som att det blir en enda stor degklump i magen :P Har just gjort 1 av typ 5 frågepapper till NK provet.. det går framåt, sakta men säkert :) ska försöka ta mig igenom allihopa innan jag & älsklingen ska iväg och äta våfflor hos erik & anna.. ja, våfflor igen.. nyttigt värre :)

Förresten så har jag glömt berätta världens kanske bästa sak.. Att MICHAELA ska med oss utomlands :D ja inte bara hon, utan alexandra och louise också! :) alltså, fan så grymt jävla kul det kommer bli.. ett helt tjejgäng.. ja, jag behöver nog inte påpeka hur mycket jag längtar! och jag vet att ni är lite avis ;)



 



Haha!!.. en ruskigt gammal bild på oss :) tror den är cirkus 3 år gammal. Små tjejerna ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

TURKEY HERE WE COME!!:D

2009-03-25 @ 18:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0