Steady feet don't fail me now

sådärja..satt fint med lite cheesecake i kistan :) och ett avsnitt the city på det!

har känt mig lite hängig hela dagen, är kokhet i pannan och på kinderna, och har huvudvärk.. vettetusan om jag håller på att bli sjuk eller vad det är, tänkte iallfall ta en dusch nu och sen krypa ner i sängen och vänta på alex. men först måste jag dricka, blev sjukt törstig av att äta cheesecake..det är så sött (men gott!). Malin, du hade verkligen lyckats med den ;)

annars var det väl inte mycket mer.. förutom att jag drömmer om mina skor.. ska inhandlas snarast!






Inte håller jag väl på att bli sjuk ?! :(

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha nä ingen är lika vacker som dig sweetie ;)

2009-01-28 @ 02:36:50
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0