Och...en dagens!

Dagens humör: rätt bra faktiskt :)
Dagens ont: lite träningsvärk i ryggen..
Dagens klädsel: Jeansleggings, svart linne, rosa myströja
Dagens händelser: Skola 25 min(!!!), plugg, plugg och åter plugg
Dagens borde-ha-gjort: typ.. ätit en till plätta till middagen!
Dagens materiella vill ha: pengar :D
Dagen låt: pussycat dolls - i hate this part
Dagens ah-ha!: när jag kom på att nyponsoppa faktiskt är rätt gott!
Dagens träning: Ingen faktiskt! eller ja, förflytta mig mellan datorn och tvn typ?
Dagens kommentar: ööh.. don't know :)
Dagens roligaste: att det är fredag i morgon!
Dagens planer: göra färdigt nk-rapporten, sen mys framför tvn! eventuellt fara och sola
Dagens favorit/er: idag blir det faktiskt..alex! :)
Dagens mest irriterande: att jag inte vet hur jag ska hinna äta middag i morgon?
Dagens mat: en macka och två ägg i morse, raggmunkar till lunch, plättar till middag..DEGIGT!
Dagens grattis: kanskee.. grattis till mig som snart har avverkat två saker på min att göra lista :D
Dagens inte-längtan: att stiga upp 06.45 i morgon :(
Dagens inköp: ingenting faktiskt! :)
Dagens slutsats: jag är less på skolan!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

va? :O är inte jag din favvo??

2009-01-16 @ 02:12:53
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0