Nytt år och laktosintolerant

Nu är det nya året här, och på köpet har jag (troligtvis) gått och blivit laktosintoleran.. jippi!! Kul va? ;) nåväl.. jag är ingen mjölkälskare men finns ju andra grejer jag får sluta äta (eller köpa laktosfritt), men jag ska nog överleva!

Igår  var det en lugn dag.. vi lagade tacos med tomas cissi och birge, sen kom kocken så såg vi alla day after tomorrow på tv.. den var ändå rätt bra tyckte jag :) vaknade för en stund sen, tänkte gå ner och käka lite frukost, sen har jag lovat att packa ihop lite saker åt alex för han ska iväg och köra skoter i helgen och åker redan ikväll :(

ska gå ner och kika i kylen nu om det finns något utan laktos i som jag kan äta :) ska väl även hem på nåt tag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0