nu börjas de :)

Då var denna helg i stort sett över, har varit en lugn och stillsam sådan :) Skönt! Och nu börjar ju mitt och emmas "nya liv", vi ska nämligen fara in till stan snart och köpa gymkort på helex :D fan vad kul det ska bli! har saknat att träna, och nu har jag ju nån att göra det med ;) blir dock ingen träning idag, för alla pass börjar inte förrän kring 16-tiden, och de blir lite för sent :) så vi ska in nu och köpa kortet och sen ta en promenad på isvägen istället.. sen ikväll ska jag tydligen och käka middag hos syrran och ozzy..yummie! sen behöver jag nog plugga litegrann också.

nu ska jag byta om till lite promenadvänligare kläder! =) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0