No better and no worse

Nackspärren har börjat avta, fast fortfarande drar det till i nacken när jag gör vissa rörelser.. men på bättringsvägen är det, helt klart :)

Igår blev det mys med emma hela kvällen, vi började med att fara på kvantum och inhandla lite gott, bland annat varsin 1 liters brämhults juice :P sen kikade vi på lets dance. efter det kom emma med den briljanta idén att vi skulle spela spel, för annars hade jag bara somnat :) så vi spelade 2 omgångar tp, sen kom vi på att vi var hungriga så vi for till max för lite nattmat, sen hem hit igen och två omgångar till av tp.. :) sen var klockan 02.30 så då kilade jag upp till sängen där alex redan låg och sov, och emma for hem.

nu väntar jag på att hon ska höra av sig om vilken buss hon tar till stan, vi ska nämligen till helex och införskaffa våra gymkort ;) nice! :D ikväll ska jag mysa och laga mat med alex, får hoppas på att han kan ge mig lite massage oxå;)


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0