nackspärr

Fick ett minst sagt OTREVLIGT uppvaknande i morse, kände hur det hände något med nacken och vips så hade jag nackspärr.. kunde inte hålla huvudet rakt fram eller åt vänster sida, och fortfarande är det lika illa. Skulle till skolan till en lektion kl 12, men den fick jag skippa, fick skjuts hem av alex mamma istället.. och har legat på soffan med en värmekudde tills nu. Har galet mycket skolarbete att göra, så jag ska försöka plåga mig här en stund, men det känns redan som att det är dags att återgå till soffan igen. Och jag och emma som hade tänkt åka skridskor ikväll =( nåväl, vi har iallafall bestämt oss för att (troligtvis) köpa kort på helex antingen i helgen eller till veckan.. kul kul kul :D

nä, nu blir det fan soffan igen.. helvetes jävla nacke. tack&hej.


Kommentarer
Postat av: Emma

snart ska jag knäcka till din lilla skalle ;)

2009-01-09 @ 18:34:36
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0