Mina favoriter

Jag måste bara ge ett litet tips, i julklapp fick jag en stooor julklapp av alex, som var fylld med hela 14 olika produkter från Lush. Jag hittade mina favoriter rätt fort, och de här är några jag använder dagligen: 

Denna duschcreme luktar som godis! Heelt underbar!
Tyvärr säljs den bara under vintern, så man får passa på och
köpa upp ett lager när dom väl säljs, för den är helt oemotståndlig!


Men nu när denna börjar ta slut, har jag upptäckt en annan goding:



Nämligen denna! Efter man har använt den luktar man
som en jordgubbssmoothie, också helt underbar!



Man känner sig verkligen fräsch när man har använt dessa
produkter eftersom man luktar så himla gott!
Så spring till närmaste Lush butik och köp!! :)






Kommentarer
Postat av: sofie

låter helt underbar att använda :)

2009-01-29 @ 23:18:06
URL: http://sofielou.blogg.se/
Postat av: SANDIE

Vart köper du dem? :)

2009-01-30 @ 10:39:55
URL: http://sandrabeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0