Loving you is cherry pie

Lördag idag.. känns otroligt skönt med helg :) Har fikat lite hos syrran idag, men jag är inte mycket för tårta så det blev mer ballerinakex för min del! Tänkte faktiskt ta och städa mitt rum nu, det har legat kläder över hela golvet nu i en veckas tid.. jag har verkligen inte haft tid för att städa, men nu har jag det så då är det lika bra :) och alex är i dundret och åker bräda.. tror han kommer hem i morgon, eller ja jag antar det. Ikväll blir det lugna puckar.. för i morgon ska jag upp tidigt och fara till ikea osv med mamma, maria & ozzy! 

Kommentarer
Postat av: Emma

rödvinsmonster ;)

2009-01-24 @ 16:57:20
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0