Just because I'm losing doesn't mean I'm lost

Hejhopp! Lördag idag, härligt va? :D Blev en mysig kväll igår med alex, krille&emma.. först spelade vi minigolf på golf garden, och jag lyckades få två hole in one ;) på två svåra banor faktiskt! men alex vann iallafall :P efter golfen gick vi på bio och såg Benjamin Buttons otroliga liv, måste säga att filmen var riktigt bra, men dock tycker jag att 2 timmar och 45 min är lite för länge för en film :P men hur som helst så var den helt klart sevärd :D då vet ni! sen for vi runt ett tag och tillslut hamnade vi på 7eleven och åt en korv, sen hem och nanna :)

kom hem från alex för ett tag sen, har sovit sååå jäkla skönt i natt att jag knappt ville gå upp :) ska snart hoppa in i duschen, tänkte bara plocka undan lite i rummet. ikväll ska jag ut och käka med pappa, maria&ozzy..sen ska jag och emma ha spelkväll :D det är de enda som funkar om man vill att jag ska hålla mig vaken till längre än 00.00! typ :)

nu ska jag kila! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0