Just because I'm hurting, doesn't mean I'm hurt

kom och tänka på en sak under avslappningen i slutet av body balancen.. jag skrev ju ett rätt så negativt inlägg igårkväll, trodde att kvällen skulle bli kass och jag tänker inte gå in på varför jag trodde det, för det har ni ingenting med att göra :) men jag tänkte berätta att den faktiskt inte alls blev dålig, den blev faktiskt väldigt bra. jag somnade i alex famn, han somnade också, sen vaknade vi till kring klockan 1 och stängde av teven och kramades och somnade om.. helt underbart enligt mig. :):):)

nu blir det en hårdmacka med keso och en kopp te till det, sedan ska jag lägga mig i min renbäddade säng i mitt nystädade rum och vänta på alex. fast jag lär nog somna innan han dyker upp, brukar oftast bli så. :)


natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0