jag vill bara ha helg nu

jag längtar så galet mycket tills det är helg. då är denna vecka bortgjord och förhoppningsvis känns allt lite lättare.. jag vet iallafall att framförallt skolan kommer lätta rejält, resten kan man ju bara hålla tummarna för . :)

fick förövrigt just veta att vi inte har någon ios i morgon, vilket betyder att jag börjar 11.55 och slutar 13.15, skönt? svar ja :) om det inte hade varit för att vi ska redovisa varsin bok då så hade jag stannat hemma, men ne jag ska vara duktig och fara till skolan :) sen hem och nöta nk:n.. sen på fredag är de dags för den =) det är speciellt det som jag längtar efter att få bortgjort..vilket lättnad alltså:) tycker synd om dom som måste vänta flera månader att ha sin lektion, då har man det ju hängandes över sig hela tiden.. ne skönt att göra bort de, de får gå som de går helt enkelt:) ska ta en till kopp te nu! puss.

förresten, jag och emma ska på power yoga ikväll.. haha vilken syn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0