intressanta saker..

Otroooligt seg dag.. jag är såå rastlös. Har iallafall tagit mig en dusch, klätt på mig, ska väl föna håret nu och börja fixa till mig lite.. men är ju ändå 2,5 tim tills vi ska iväg.. hm, ska nog ringa hjärtat :)

Dagens humör: trött och lite..fundersam!
Dagens ont: träningsvärk i hela jäkla kroppen! benen är värst.
Dagens klädsel: stentvättade jeansleggins, svart kofta.
Dagens händelser: ut och käka med familjen, spelkväll med emma :)
Dagens borde-ha-gjort: ätit frukost
Dagens materiella vill ha: ett par nya skor, och en ny väska :) 
Dagen låt: kanye west - love lockdown
Dagens ah-ha!: don't know :)
Dagens träning: ingen alls idag :(
Dagens kommentar: jag vet inte.
Dagens roligaste: att det är heelg :D
Dagens planer: middag,spelkväll,sova.
Dagens favorit/er: emma of course!! :D
Dagens mest irriterande: finns rätt mycket som är irriterande just nu.
Dagens mat: en varmkorv, ett glas juice
Dagens grattis: till alla som fyller år :P eller nåt...
Dagens inte-längtan: måndag
Dagens inköp: nada =)
Dagens slutsats: jävla skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0