I will never let you fall

Nuu är jag hemma! Riktigt kul step up pass, självklart var det lite svårt att hänga med ibland men det är inte så konstigt när det var första gången :) Gick ändå bra för oss tycker jag! Och vi tog oss igenom hela passet utan att svimma av utmattning :P Har just ätit lite kvällsmat bestående av ett ägg och en skinkmacka, yummiieee! Ska fara till alex senare och sova där, han skulle hämta mig om ett tag :) har sovmorgon till 12 i morgon, oj så skönt! får se om jag tar mig upp ur sängen bara, lär ju ha lite träningsvärk om jag säger så ;) imorgon ska vi på bodyjam, sen har jag även en heeel del plugg att göra. blä :( nåväl, sånt är livet!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0