Helt slut..

Jag är såååååååååå trött.. men inte så konstigt när jag bara sov 4 timmar i natt! Hinner heller inte vila.. hm, ska nog ta och göra mig en kopp kaffe så kanske jag piggnar till :) Har sprungit på stan med malin nån timme nu, bytte min väska som blixtlåset hade pajat på och köpte hårspray.. ska försöka hålla i slantarna, men vet ju hur de brukar gå :)

nu ska jag iallafall fara och hämta syrran, sen blir det dusch och fixa till mig lite.. kring 18-19 tiden ska jag iväg med malin på hennes låtsas mammas nya café.. nån sorts invigning eller vad det nu kan vara :) trevligt! sen bio då som sagt..


puss.

Kommentarer
Postat av: emma

svarar: jag håller helt med dig :)

2009-01-31 @ 17:44:46
URL: http://emmakb.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha du får iaf hålla i dom tills jag har fått min beskärda del ;)

2009-01-31 @ 18:15:33
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0